Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná
platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech
HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 90 dnů od
data nákupu HW.
Službu HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit
nejdříve 90 dnů před skončením standardní záruky nebo v době
ukončení platnosti předchozí služby HP CarePack. Post Warranty je
možné koupit nejpozději do 30 dnů od data ukončení standardní
záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době nákupu HW nelze
nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s Post
Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné
prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack.
Kontakt pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307
310.
BR, oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v
servisním středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu
vadné jednotky a vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí
doručit zařízení do HP servisního střediska. Služba zahrnuje
veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto
službu je dva, pět nebo sedm pracovních dnů v závislosti na typu
zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný
čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od
pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy následující
pracovní den.
NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy
následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zaručuje
telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP
produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a
cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od
pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník dorazí na
pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován
telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW
problému.
4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou
pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do
4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu je služba,
která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v
místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré
nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k
dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních
svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod.
Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení
závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne
pracovat na odstranění HW problému.
NDR, oprava výměnou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže
být technický problém vyřešen na dálku, HP vymění vadný produkt za
trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo
renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující
funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný
produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo
určení následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí
náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu,
který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00
hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Veškeré požadavky
na zásah musí být doručeny do HP do 15:00 hod.